At være kunde hos os:

Her på siden, kan du læse om, hvordan det er at være kunde hos DK Forsikringsrådgivning. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål i den forbindelse.
Vi foretrækker et samarbejde med gensidig tillid og respekt.

Hos os har vi valgt, at vores telefoner som udgangspunkt er tilknyttet en telefonsvarer, hvor du kan indtale en besked. Der er også altid mulighed for, at kontakte os via vores kontaktformular her på hjemmesiden eller bestille et opkald.

Vi har valgt denne løsning, for at kunne koncentrere os 100 % om de sager, vi sidder og arbejder på, således at vi ikke skal afbrydes af telefoner midt i en sag. Vores sager er nemlig tit og ofte tunge juridiske sager, som kræver stor koncentration og fordybelse, for at kunne vinde sagen.

Til gengæld lover vi at vende tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan også forvente, at når vi kontakter dig, så har vi 100 % tid til at tale med dig, da vi så ikke samtidig sidder og skal løse en anden kundes sag.

Vi synes denne forretningsmodel giver bedst mening for både nye såvel som eksisterende kunder, selvom vi godt ved, at nogle foretrækker, at kunne ringe direkte til os.
Når man er blevet kunde hos os, vil man få tildelt en rådgiver, som man altid vil kunne skrive en mail direkte til.

Til at starte med, skal vi bruge nogle dokumenter fra dig vedr. din sag for at kunne foretage den gratis og uforpligtende vurdering. Dokumenterne, vil skal bruge kan du sende ind via kontaktformularen på hjemmesiden. Vi har typisk brug for:

  • Dine forsikringsbetingelser
  • Selskabets afgørelse(r)
  • Evt. speciallægeerklæringer eller lign. lægelige dokumenter i din sag
  • Evt. taksatorrapport eller lign.

Når vi har foretaget vurderingen, vil du modtage et svar retur fra os, hvor vi skriver om vi vurderer at der er grundlag, for en sag vi kan hjælpe dig med. Hvis vi vurderer, at du har en sag, vil vi også komme med et tilbud på, hvad det vil koste dig, hvis vi skal repræsentere dig i din sag.

Hvis du ønsker, vi skal repræsentere dig i din sag overfor selskabet, skal du blot svare os retur på mailen med vores tilbud, så vil vi fremsende en fuldmagt til din underskrift.
Vores tilbud til dig vil altid indeholde to muligheder:

  • ét med en timepris, hvor du betaler for den tid vi bruger på din tid, og
  • én med en fast pris, baseret på kompleksiteten i din sag, så du kender udgifterne i din sag

Når fuldmagten er underskrevet, starter vi altid med at kontakte selskabet, for at informere om, at vi er tiltrådt sagen, og at alt kommunikation vedr. sagen fremover skal gå til os.

Her vil du også få tilknyttet en fast rådgiver, som du vil få en direkte mailadresse til. På den måde kan du altid skrive direkte til rådgiveren, hvis der skulle opstå tvivlsspørgsmål i dit forløb hos os.

Vi sørger derefter for, at du altid vil modtage besked fra os, når der er nyt i din sag. Vi sørger også for, at du altid modtager et udkast, som du kan kommentere på, inden vi sender det videre til selskabet eller Ankenævnet.

Hvis du vælger at betale med timeprisafregning, kan du også være sikker på, at vi altid kontakter dig før vi går i gang med noget nyt på din sag. Det betyder, at du aldrig vil modtage uventede fakturering fra os.

På den måde kan du føle dig tryg gennem hele processen med os som din repræsentant. Det er vores fornemmeste opgave at sørge for, at du skal bruge så lidt tid på sagen som muligt, efter vi er tiltrådt sagen, og at du føler dig godt informeret under vejs.

Vi kan desværre ikke oplyse om, hvor lang tid vi skal bruge på din sag, da det er forskelligt fra sag til sag. Vi kan godt komme med estimater, men nogle sager løser vi første gang vi skriver til selskabet, mens andre skal hele vejen igennem Ankenævnet før vi afslutter dem. Tålmodighed er derfor en vigtig ting. Vi gør dog alt hvad vi kan for at forkorte sagsbehandlingstiden.

Når vi modtager en afgørelse, sender vi den til dig med vores kommentarer til den, og vil herefter sammen med dig finde ud af, om vi skal acceptere den eller gå videre med sagen.

Herefter vil vi skrive til selskabet hvad vi er kommet frem til. Og hvis vi har vundet sagen i Ankenævnet, naturligvis bede selskabet følge afgørelsen.

Slutteligt tjekker vi at renteberegningen (altså forrentningen af din erstatning) er korrekt, og at alle detaljer er fulgt som de skal jf. diverse lovgivninger og forsikringsbetingelser.

Sidst men ikke mindst vil du modtage en slutskrivelse fra os med resultatet, og med et håb om, at du vil skrive en anmeldelse af os på Trustpilot, da dette betyder meget for os.

Det sker selvfølgelig også, at vi taber en sag, eller ikke kan nå i mål med det ønskede, og skulle det være tilfældet vil vi også skrive dette til dig, og fortælle dig om dine videre muligheder.

Du har også når som helst mulighed for at vælge at afslutte samarbejdet med os, hvis du ønsker det. Vi håber dog altid at vi kan få lov at føre sagen helt i mål.

Skriv til os

Kontakt os gerne via formularen, så besvarer vi din henvendelse hurtigst muligt. Vi ser frem til at hjælpe dig.

Derfor skal du vælge os

  • Vi er 100 % uvildige

  • 100 % gratis sagsvurdering

  • Øget chance for erstatning

  • 20 års branchekendskab

Skal vi ringe dig op?